Pored svakog artikla obuće u internet trgovini nalazi se „VODIČ za odabir VELIČINA“ gdje je opisano kako pravilno izmjeriti dužinu svojega stopala. Nakon što ste izmjerili svoju dužinu stopala usporedite je sa izmjerama veličina proizvoda kojeg želite naručiti. Osim važnosti što preciznijeg mjerenja vlastitog stopala, uzmite u obzir prilikom odabira modela i širinu stopala. Uzmite u obzir kako često kalupi mogu varirati što je i navedeno kod pojedinih proizvoda te je Vodić za odabir veličina općenit svojim dužinama. Naravno, ukoliko imate bilo kakvih nedoumica možete nas slobodno kontaktirati i zatražiti dodatnu izmjeru pojedinog proizvoda.
Za sve proizvode naručene u našoj trgovini dostava je moguća putem Overseas dostavne službe, a dostava paketa je raspoloživa na cjelokupnom teritoriju Republike Hrvatske, osim na pojedinim otocima.
Dostava iznosi 5,30€ , odnosno 5,90€ otoke, što će biti obračunato kao dodatna stavka na računu kupca. Za narudžbe u vrijednosti iznad 65€ dostava je besplatna.
Svoju narudžbu neovisno o iznosu možete besplatno preuzeti i u našoj maloprodajnoj poslovnici u Karlovcu. Kod odabira besplatnog preuzimanja u poslovnici po primitku uplate kupac može preuzeti narudžbu unutar 5 dana.
Rok isporuke za naručene proizvode je 3-5 radnih dana od potvrde narudžbe i ili primitka uplate.
Osim plaćanja narudžbe putem uplate na račun, plaćanje možete izvršiti pouzećem, tj. prilikom preuzimanja robe.
- Korak – Odaberite željeni proizvod
Na našoj web stranici u meniu odaberite kategoriju proizvoda koji vas zanimaju(obuća, modni dodaci ili nešto drugo). Nakon što ste obavili najteži zadatak, a to je pronalazak vašeg novog savršenog modela označite opcije/varijacije koje se odnose na veličinu ili boju ukoliko postoji mogućnost odabira. - Korak – Dodajte željeni proizvod u košaricu
Odlučili ste koje cipele, papuče ili modni dodatak kupiti – odlično! Najteži dio posla ste obavili. Sada je vrijeme da ih dodate u košaricu jednim klikom miša. To ćete napraviti tako da kliknete na crveno označeni gumb “DODAJ U KOŠARICU”.
Vaši proizvod će vas čekati u košarici sve dok ne potvrdite narudžbu. U košaricu možete dodavati proizvode ili ih micati. - Korak – Odaberite način plaćanja
Dodali ste željeni proizvod ili više njih u košaricu te želite dovršiti kupnju. U gornjem desnom kutu kliknite na košaricu i odaberite crveni gumb “PLAĆANJE”. Otvoriti će vam se pregled naručenih proizvoda te polja u kojima ćete ispuniti podatke za dostavu i plaćanje.
Svoju kupnju dovršite klikom na crveni gumb “NARUČITE”
Za svega nekoliko minuta na vašu adresu e-maila stići će vam obavijest sa pregledom naručenih proizvoda. Nakon što provjerimo dostupnost proizvoda sa narudžbe šaljemo potvrdu dostupnosti na e-mail te se vaša narudžba priprema za slanje i stiže na vašu adresu unutar nekoliko dana.
Nakon uspješno obavljene online kupnje preostaje da nestrpljivo čekate svoje nove cipelice ili zgodan modni detalj kako bi ih ponosno prošetali gradom.
Uvijek volimo čuti mišljenja naših kupaca i njihove dojmove – podijelite s nama svoje iskustvo i prekrasne fotke – koristite #rosemarishoes i @rosemarishoes ili Facebook
Detaljnije informacije o postupku naručivanja na našem web shopu pogledajte na linku.
Trudimo se da naša internet trgovina bude pregledna i jednostavna za predaju narudžbe. Ako iz bilo kojeg razloga niste u mogućnosti napraviti narudžbu željenog proizvoda na našoj web stranici istu možete napraviti putem e-maila: info@rosemari.hr ili slanjem poruke putem Facebooka
Podaci koji su nam potrebni u tome slučaju su: ime i prezime, adresa za dostavu, broj mobitela i e-mail adresa.
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica možete nas slobodno kontaktirati i telefonom na 095/778 1911.
Ako pogriješite u veličini i shvatite da je proizvod prevelik ili premalen, kontaktirajte nas i omogućiti ćemo zamjenu proizvoda. Mijenjati možete za bilo koji proizvod iz naše ponude. U slučaju zamjene povratno nas kontaktirajte za koji proizvod bi željeli zamijeniti. Zapakirajte paket i pričekajte kurira dostavne službe koji će na vašoj adresi preuzeti isti besplatno. Istovremeno mi ćemo poslati novi proizvod na vašu adresu uz trošak dostave(podijeljeni trošak).
Naravno, ako ste u mogućnosti naručeni proizvod možete zamijeniti potpuno besplatno na našem maloprodajnom mjestu.
Svakako ako niste sigurni u odabir veličine željenog proizvoda ne ustručavajte nas kontaktirati. Mi ćemo točno izmjeriti i provjeriti detalje koji vas zanimaju kako bi isti savršeno pristajao.
Ukoliko ste se predomislili nakon napravljene narudžbe te istu želite otkazati ili je nakon napravljene narudžbe isti stigao na vašu adresu ali ne odgovara molimo da nas o otkazivanju narudžbe povratno kontaktirate na e-mail: info@rosemari.hr
Povrat isporučenog proizvoda možete napraviti unutar 14 dana od dana kada ste narudžbu zaprimili na vašoj adresi. Paket šaljete o svome trošku, dostavnom službom po vlastitom odabir, zajedno sa dokumentom koji sadrži sljedeće informacije: ime i prezime, adresa, poštanski broj, grad, naziv banke i broj računa(IBAN) sa razlogom povrata, a kako bi mogli izvršiti povrat novca za vraćeni proizvod. Obrazac za raskid možete preuzeti na ovom linku.
Adresa na koju zaprimamo povrat naručenih proizvoda je Rosemari d.o.o., Trg hrvatskih branitelja 4, 47000 Karlovac
Kada zaprimimo vraćeni proizvod vršimo povrat novca na vaš račun.