Dostava iznosi 33,00kn, odnosno 40,00kn za otoke, što će biti obračunato kao dodatna stavka na računu kupca.  Za narudžbe vrijednosti iznad 1.000,00kn dostava je besplatna. Rok isporuke za naručenu robu je 3-5 radnih dana po primitku uplate. Ukoliko ste u blizini svoju narudžbu možete preuzeti bez dodatnih troškova na adresi maloprodajnog mjesta.

Pored svakog artikla obuće u internet trgovini nalazi se „vodič za odabir veličina“ gdje je opisano kako pravilno izmjeriti dužinu svojega stopala. Nakon što ste izmjerili svoju dužinu stopala usporedite je sa izmjerama veličina proizvoda kojeg želite naručiti. Osim važnosti što preciznijeg mjerenja vlastitog stopala, uzmite u obzir prilikom odabira modela i širinu stopala. Naravno, ukoliko imate bilo kakvih nedoumica možete nas slobodno dodatno kontaktirati.

Osim plaćanja narudžbe putem uplate na račun, plaćanje možete izvršiti pouzećem, tj. prilikom preuzimanja robe.

1.  Odaberite željeni proizvod i otvorite detaljni prikaz
2.  Odaberite boju i veličinu ukoliko postoji više ponuđenih opcija
3.  Dodajte proizvod u košaricu klikom na gumb “Kupi
4.  Kliknite na ”Moja košarica” u gornjem izborniku odakle ćete moći pregledati i ažurirati odabrane proizvode
4.  Odaberite „Plaćanje“
5.  Ispunite točne podatke u sva obvezna polja otvorenog obrasca sa svojim osobnim podacima
6.  Odaberite način dostave i način plaćanja
7.  Označite “Pročitao sam i prihvaćam uvjete poslovanja” Rosemari internet trgovine
9.   Pregledajte svoju narudžbu
10. Ukoliko ste zadovoljni odabranim, odaberite ”Naručite”
11.  Biti će Vam prikazani podaci vaše narudžbe i ista će Vam biti poslana na e-mail

Trudimo se da naša internet trgovina bude pregledna i jednostavna za predaju narudžbe.  Ako zapnete na bilo kojem koraku slijedeći  upute možete nas slobodno kontaktirati unutar radnoga vremena od 8:00-16:00h. Također, svoju narudžbu možete predati i na mail: info@rosemari.hr ili porukom putem facebooka. Podaci koji su nam potrebni u tome slučaju su: ime i prezime, adresa za dostavu, broj mobitela i e-mail adresa.

Ako pogriješite u veličini i shvatite da je proizvod prevelik ili premalen, kontaktirajte nas i riješiti ćemo zamjenu proizvoda. Mijenjati možete za bilo koji proizvod iz naše ponude. U slučaju zamjene zapakirajte paket i pričekajte kurira koji će dostaviti novi paket, a istovremeno preuzeti povrat. U tom slučaju ćete platiti ponovne troškove dostave, a mi ćemo preuzeti trošak povrata(podijeljen trošak).Naravno, ako ste u mogućnosti proizvod možete zamijeniti potpuno besplatno na našem maloprodajnom mjestu.

Ako se odlučite na povrat to možete učiniti u roku od 14 dana. Paket šaljete o svome trošku zajedno sa papirom na kojem ćete ispisati sljedeće informacije: ime i prezime, adresa, broj računa, razlog povrata i IBAN na koji možemo izvršiti povrat novca. Obrazac za to možete preuzeti  na ovom linku. Kad zaprimimo paket vršimo povrat novca na vaš račun.